dot účetnictví:
 
Pro každého klienta navrhujeme individuální vedení účetnictví tak, aby bylo co nejvíce přizpůsobené jeho potřebám a požadavkům. Přizpůsobíme Vám členění účetních operací, formu účetních výstupů i způsob komunikace s námi zcela dle Vašich požadavků. Snažíme se, aby námi dodávané účetní informace byly co možná nejlépe využitelné pro Vaše rozhodování a řízení Vaší firmy. Pokud ovšem kladete důraz pouze na informační hodnotu účetnictví  a je pro Vás jediným požadavkem splnění všech zákonných povinností, tak i toto umíme. Vedeme potom účetnictví v základním rozsahu dle platné české legislativy s důrazem na výpočet daňových povinností a snahou o Váš minimální čas a náklady.
 
dot daňová evidence:
 
U fyzických osob živnostníků je někdy z důvodu daňové optimalizace výhodnější vést namísto účetnictví daňovou evidenci.  I v případě vedení daňové evidence se snažíme, aby nejen vyhovovala zákonům, ale aby i Vám poskytla přehlednost o Vašem podnikání.
 
dot daně:
 
Navrhujeme postupy pro optimalizaci daňových povinností vždy v souladu s platnou legislativou, spolupracujeme s daňovými poradci. Zpracováváme a podáváme veškerá daňová přiznání a hlášení, jsme schopni zpracovat i další povinné formuláře (např. Intrastat). Samozřejmostí je sledování aktuálních daňových povinností klienta a jejich včasná příprava.
 
dot personalistika a mzdy:
 
Zajistíme vše od zpracování pracovní smlouvy, přes registraci na všech příslušných úřadech, výpočet hrubé a čisté mzdy, přípravu příkazů k úhradě na mzdy a s nimi spojené odvody po výpověď a odhlášení na příslušných úřadech. Samozřejmostí je poradenství a konzultace v oblasti personální a mzdové legislativy.
 
dot zastupování před úřady:
 
Zastupujeme klienty dle potřeby při všech jednáních na úřadech a plnění oznamovacích povinností. Daňové a jiné kontroly pro Vás nebudou starostí, přenechte je nám. Veškerou komunikaci s úřady včetně přípravy všech potřebných podkladů zařídíme za Vás. Případná probíhající kontrola se tak Vaší vlastní podnikatelské činnosti nijak nedotkne.
 
dot fakturace, administrativa:
 
Kromě účetních a daňových služeb poskytujeme našim klientům i další podpůrné služby. Tak jak je rozmanité Vaše podnikání a potřeby, tak budou přizpůsobeny i námi nabízené doplňkové služby.
Patří mezi ně například fakturace, pomoc s běžnou administrativou a řada dalších.


 

© 2016 Účetní služby Koela. Tvorba webů.

Tvorba www stranek Praha